SAMIRA SKRIVER

hallå bloggen... snart är det väl dags för mer besökare för det här är ju faan archa och samira som skriver ! :D
hehe Idag har jag varit och kollat på en ny hundvalp till familjen vi skulle köpa en ny chäfer men så blev det inte för att pappa tyckte att vi ska ha en labrador istället så det ska vi kolla på nästa vecka, Annars idag har jag inte gjort något, det är så tråkiiiigt att vara sjuk., tur att både jag och syrran är sjuka !!!
Imorgon ska jag iallafall till skolan tror jag, för nu vill jag inte komma så mycket efter :S
i helgen ska jag mamma, pappa och archa kolla på en ny lägenhet i Älta, hehe ska faktist bli roligt, hoppas den är fin.
LÄNGTAR TILL APRIL DÅ ÄR DET SERBIEN SOM GÄLLER! ååååhh saknar kusinerna. vi har inte träffats på snart 1 år. kussarna kussarna&syssling
/samira
pussssssar till er läsare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0